Sokan azt gondolják, hogy egy céget zavar az, ha sajtóhír lesz abból, hogy átvert valakit, szórakozott valakivel vagy a terméke gyatra. Ez is csak egy reklám. Egy újabb lehetőség, hogy ingyen nyilvánossághoz jusson. A multiknál ülő öltönyös csókákat csak egy dolog zavar, ha az Excel-tábláikban a csártok nem felfele ívelnek, hanem stagnálnak vagy neadj’isten lefele zuhannak. A legjobb az lenne, ha ilyenkor rá tudnánk sok embert venni arra, hogy az adott cég termékeit – mondjuk egy hétig – nem vesszük, és ekkor a zuhanó grafikonok láttán, a nagyarcú menedzserek megjuhászodnának.
A magyar birkanép. csendes mammogással tűri, hogy nap mint nap átverik. Költséges hobbiként szoktam – ha időm engedi – végigvinni ügyeket. A dolog általában úgy kezdődik, hogy párszáz forinttal megrövidítenek, és végigmegyek az úton. Ez több órámat veszi igénybe, ami révén pénzügyileg biztos nem jól jövök ki az ügyből, de a tudat, hogy igazságot szolgáltattam magamnak (és remélhetőleg más hasonló helyzetbe került társamnak) felbecsülhetetlen lelki támasz.
Az eseteimből fogok alkalmanként egyet-egyet közzétenni.
Az ásványvizes cikk alá írtam, amit írtam, nem tudom, hogyan keveredett ide!
Teljesen igaza van Ohannak! Nagyon jól tette, hogy szóvá tette, hogy nem jól számoltak neki.
Jó magam is mindig figyelem a számlát, mert bizony elég sűrűn előfordul, hogy a vevőnek többet számláznak /soha nem fordítva/. A TESCO-ról beszélek jómagam is!