109Ft 89Ft 109 Ft
Kedvenc ásványvizemnél a Tescóban nagy címke hirdette az akciós árat: 89Ft. Te is raktam vele a bevásárlókocsit, és még vettem pár dolgot. Amikor a pénztárhoz értem, meglepve láttam (még szerencse, hogy figyeltem), hogy a palackok egységára 109 Ft a pénztárgépben. Amikor ezt szóvá tettem, a pénztáros széttárta a karját, én pedig szépen kipakoltam a palackokat, hogy ezért az árért ez nem kell.
“Meg tudunk egyezni”
Az ügyfélszolgálathoz mentem, és azonnal kértem a vásárlók könyvét. Az ügyfélszolgálatos férfi készségesnek tűnt, de megkérdezte: “Jó-jó, de miért kellene” Elővezettem panaszomat, és meglobogtattam a telefonommal készített fényképet az árcímkéről (a későbbi átveréstől megkímélve magam). Közölte, hogy nem szabad fotózni náluk, de érti az indulataimat (hoppá, érti) és kijelentette: “Meg tudunk egyezni”. Odamentünk a tett helyszínére, ahol ki volt írva a 109 forintos ár, de az én általam irányadónak tekintett 89 Ft is. Levette az olcsóbbik árat és azt mondta, hogy annyi vizet veszek amennyit akarok. Menjek a pénztárhoz fizessem ki az új áron, és a különbözetet odaadja.
Végjáték
Úgy lett, ahogy mondta. Megkaptam a különbözetet. Amikor ezzel megvoltunk, mondta hogy várjak még. Egy papírt adott oda, amelyben elnézést kért, és egy 200 forintos vigaszvásárlási utalványt. Ha az órabéremmel vetem egybe a dolgot, akkor nettó veszteség volt, az így eltöltött plusz egy óra, de a sikerélményért megérte.
Én minden hiperes nagybevásárlásomnál nagyon figyelek, előszeretettel húznak rá az árra, ami engem azért háborít fel, mert a pénztártól való távozás után reklamáció nincs, de általában olyan sokféle terméket veszek, hogy nem tudom megjegyezni az árakat. szóval szinte lehetetlen reklamálni a nagy hiperekben, ahova általában nem azért mész ki, hogy vegyél 5 terméket. jól ki van ez találva:)
Teljesen igaza van Ohannak! Nagyon jól tette, hogy szóvá tette, hogy nem jól számoltak neki.
Jó magam is mindig figyelem a számlát, mert bizony elég sűrűn előfordul, hogy a vevőnek többet számláznak /soha nem fordítva/. A TESCO-ról beszélek jómagam is!
Kedves Milu!
Minden árújuk vonalkóddal van beárazva, szerintem ezt te is tudod! (vagy mégsem?) Hidd el Te kis “naív”, hogy ez is a vásárlók tudatos megtévesztése, ha többes árcédulát tesznek vagy “hagynak” a pultokon!
Nem kellene őket pártfogolnod úgy gondolom!
Üdv Laci
“Milu vagyok”! – ennek az üzletnek elhiszem, hogy nem azért csinálták, hogy átverjenek, mert szépen elnézést kértek, megnyugtattak, még kárpótlást is adtak. Lehet, hogy elsőre nem annak tűnik, de ez bizony pozitív példa. A következő bejegyzésem (mert az is lesz) egy abszolút negatívról példáról szól, ahol nincs katarzis.
Nem hiszem el, hogy 2013-ban még mindig van, aki képes ezen hisztizni és bejegyzést írni róla.
Hidd el, nem azért csinálják, hogy téged átverjenek. Nem ez a szakterületük. Van egy áruházban 10ezer cikkelem, napi több száz ár változik. Folyamatosan cserélik a cimkéket, de mivel emberek csinálják, képesek hibázni.
Ne hisztizz, meg panaszkönyvezz! Vedd meg, menj a vevőszolgálatra, visszaadják a különbezetet, enter. Amúgy az órabéreddel milyen arányban van, hogy erre a felesleges betűhalmazra időt áldoztál?